dima
  • Sztuka Natura Sopot

    Nasz projekt zwyciężył w konkursie na logo zielonych przestrzeni Sopotu „Sztuka Natura Sopot”!

    Informacja prasowa Urzędu Miasta Sopotu:

    Pierwsza edycja konkursu adresowana była wyłącznie do studentów Akademii Sztuk Pięknych z całej Polski, prace nadesłane na konkurs nie spotkały się z oczekiwaniami Jury i nie wyłoniono zwycięzcy.

    Druga edycja konkursu została zaadresowana do profesjonalistów. Do konkursu przystąpiło 10 indywidualnych projektantów, jak i agencji reklamowych, m.in. z Łodzi, Gdańska, Krakowa i Sopotu, którzy nadesłali łącznie 28 prac. Podczas obrad w dniu 20 lipca, Jury prawie jednogłośnie wybrało pracę przesłaną przez Motor Studio s. c. z Krakowa.

    Wybrany logotyp stanie się stałym elementem identyfikacji wizualnej zielonych przestrzeni Sopotu, a także posłuży jako znak promujący wydarzenia związane z realizacją projektu unijnego – UrbSpace. Zostanie wykorzystany do oznaczenia zarówno pomników przyrody, miejsc atrakcyjnych turystycznie, jak i plenerowych wydarzeń kulturalnych.